Fa'atau le Lantern LED sili ona lelei ma toe fa'aaogaina mo Tolauapiga i fafo

Fa'atau le Lantern LED e le Suavai & Toe fa'aaogaina mo Tolauapiga i fafo (Fa'ata'ita'iga: CE002)

O malaga tolauapi i fafo e malie ma manaia, ae maise o malaga i tolauapiga i le po.O lagona matagofie o le filemu ma le malolo e oʻo mai pe a faʻaalu se taimi i le togavao poʻo latalata i se vaituloto.

Tolauapiga1

Ae ui i lea, o le faʻaaluina o se po i totonu o se tolauapiga i fafo e mafai foi ona lamatia ma le mautonu.Ina ia mautinoa o loʻo e nofo saogalemu ma faʻalelei, e taua le aumaia o meafaigaluega saʻo ma oe.O se tasi o nei mea taua o se moliuila LED e le susu ma toe fa'aaogaina mo tolauapiga i fafo.

O se lamepa e tolauapi ai ma sipika fa'alogo, e foliga mai o se manatu lelei, sa'o?Ae fa'afefea pe afai e le susu ma toe fa'aaogaina?

Ole mea tonu lea ole Lantern LED Waterproof & Rechargeable e OEM mo ofo i fafo.O iinei o le a tatou iloiloina ai lenei oloa ma ona foliga matagofie uma.

O lea, e aunoa ma se faʻalavelave, tatou amata i le iloiloga.

Tolauapiga2

Mea Sili - O le a le mea e tulaga ese ai lenei moli moli?

O le Lantern LED e OEM o loʻo faʻapipiʻiina i se seti sili o foliga.O mea sili ona lauiloa o:

  • Atigi tumau ma le susu:E sau ma se atigi malosi ma le susu e mautinoa ai le puipuiga o le moli mai le pefu, palapala, ma le vai.O le mea lea e lelei atoatoa mo le fa'aoga i fafo.
  • Faiga Fa'alavelave Fa'afuase'i:I le tulaga o se faʻalavelave faʻafuaseʻi, o le moliuila o loʻo i ai se faʻaaliga moli faʻafuaseʻi e mafai ona faʻagaoioia i se lomitusi tasi.
  • Mea Tumau:O lenei lamepa tolauapiga i fafo e fausia i mea maualuga PP + ABS + PS + TPR, lea e mafai ai ona tetee atu i faʻalavelave i fafo ma aʻafiaga.
  • Faiga ma'a e mafai ona fa'aaogaina:E sau ma se masini maa toe faʻaleleia o le 1800mAh ma le DC 5V e mafai ai ona e faʻaogaina le moli mo le 5-8 itula i luga o le totogi e tasi.
  • Faiga mama:E tolu auala malamalama e avanoa e filifili mai ai - Malamalama malosi, Malamalama vaivai, ma le Uila.O lea, e mafai ona e fetuunai le malosi o le malamalama e tusa ai ma ou manaʻoga.
  • Speaker fa'apipi'i:O le moliuila LED e iai fo'i se fa'alogo leo fa'apipi'i e mafai ai ona e fa'alogologo i musika a'o tolauapi.I le pito i luga o nei failauga e mafai ona fesoʻotaʻi e ala i le Bluetooth.O lea la, o lou aafiaga i tolauapiga o le a faatamaoaigaina i musika.
  • Fuafuaga feaveai:O le moliuila ua mamanuina ina ia mama ma feaveai, ina ia mafai ona e aveina solo e aunoa ma se faʻalavelave.Na'o le 0.106 Kg le mamafa.
  • O le mamanu o le moliuila e matua fa'apipi'i ma mama, e faigofie ai ona feavea'i.
  • O mea e fa'aaogaina mo le fausiaina e malosi ma umi, e mafai ai ona fa'asaoina i a'afiaga ma fa'ate'ia.
  • O sipika leo fa'apipi'iina e mafai ai ona e fa'alogologo i musika a'o tolauapi pe su'esu'e i fafo.
  • Fa'ailoga o le tele o le malosi o le maa o lo'o totoe, ina ia e nofouta i taimi uma i le ola o le maa o totoe.
  • E le susu, o lea e mafai ona faʻaaogaina e tusa lava pe susu le tau.
  • O le faiga o maa e le sili ona malosi.

Tulaga lelei - O le a le mea na matou fiafia i ai?

Le lelei – O le a le mea na matou le fiafia i ai?

Fa'ai'uga Mulimuli – E Tatau Ona E Fa'atau Lenei Lantern LED?

I le faaiuga, o lenei Rechargeable LED Lantern e OEM o se mea lelei-i-i ai mo soʻo se tasi e fiafia i tolauapiga ma suʻesuʻe i fafo.E mama, e le susu, umi, ma o lo'o iai se sipika fa'alogo.

Afai e te fiafia e faʻaalu le taimi i fafo, o lenei moli moli LED e matua aoga lava lau tupe.Matou te fautuaina tele.

Meta fa'amatalaga:O po tolauapi na fa'ato'a sili atu le fiafia ma le saogalemu i le Waterproof & Rechargeable LED Lantern e OEM.Faitau lenei iloiloga e iloa atili ai e uiga i lenei oloa ofoofogia!

Tolauapiga3


Taimi meli: Feb-23-2023